Wednesday, September 30, 2009

busy, busy, busy.....

otartdienas vakars...

šitā ir viena traka nedēļa....vismaz man tā liekas :D
cenšos mācīties savam ģeoloģijas testam, kas ir pirmdien, ļoti daudz jālasa un jāmācās, par visādām zemestrīcēm, kas tās izraisa, par visādiem akmeņiem un minerāliem, no kā sastāv akmeņi. Man ģeoloģijas laboratorijā jāmācās visādi akmeņi un tad mums ir tāds kā tests, kurā mums iedod pāris akmens paraugus un mums izpētot to akmeni jāpasaka,kas tas ir pa akmeni. man jau ir bijuši divi tādi testi,pirmajā bija jāatpazīst akmeņi,kas īstenībā ir minerāļi, un bija jāatpazīst 8 minerāļi, nakamajā stundā, kas bija vakar bija jāatpazīst citi akmeņi, un uz nakamo stundu jāzina jau citi akmeņi, kas laikam ir nogulumieži, vai kaut kādi tādi :) tagad zināšu akmeņus un mājās varēšu jums stāstīt kādi akmeņi atrodas apkārt :D bet vakardienas laboratorijas stunda bija tīri jautra, mēs klasē sēžam nevis solos kādi parasti būtu skolā bet klasē ir kādi pieci apaļi galdi un mēs sēžam pa kadiem 4-5 cilvēkiem pie galda, un pie mana galda es esmu vienīgā meitene un pārējie trīs ir zēni :D viens varētu būt manā vecumā un pārējie 2 ir vecāki, ap kadiem 23 gadiem man šķiet. Un vakar stundā vislaik smejos ar viņiem, teicām ka mūsu hobijs tagad ir akmeņi un tagad iesim ārā un skatīsimies uz akmeņiem un teiksim kā tos sauc, bija smieklīgi, vislaik kaut ko jokojāmies :D tikai viens no viņiem pīpē un katru reizi var drausmīgi to jsut, sevišķi es, jo es sēžu viņam blakus :D un tagad ari šitais skolotājs,kas mums vada stundu zina manu vārdu, jo vakar viņam visko prasīju, kā sauc akmeņus utt, bija jautri, un testā es mazliet apjuki, un nebiju pārliecināta par diviem akmeņiem, jo tam zēnam kas sēdēja man pretīm bija tas pats testa variants kā man un viņš bija uzrakstījis akmeņus citādāk kā man likās, un man likās, ka viņš drošvien zina labāk nekā es tos akmeņus, bet beigās izrādījās ka man bija pareizi :) es esmu gudra :D vislabāk man patīk tāds zaļš akmenis - olivīns



un tas ir akmenis, ko es zinu vislabāk :D

piektdienas agra pēcpusdiena....

tik jauki, ka ir vienkārši sīkas lietiņas,kas var likt pasmaidīt un justies labāk, pat vienkārša parunāšanās ar cilvēkiem, gan ar tiem,kas atrodas pāri okeānam, gan ar tiem,kas atrodas tepatās! :) šī nedēļa ir bijusi tīri jauka, ja neskaita to, ka vislaik uztraucos par savu ģeoloģijas testu, un šodien stundā skolotāja pastāstīja pa testu un liekas, ka varbūt nebūs tik traki kā domāju, jo būs tikai 43 jautājumi ar atbilžu variantiem, un lielākā daļa no jautājumiem būs no quiziem, kas mums bija jāpilda un mums tagad ir pieejami visi jautājumi, kas ir 116 un testā būs tikai 28-30 jautājumi no tiem quziem (piedodiet, bet es vienkārši nevaru atrast kā pārtulkot vārdu quiz latviski), un pārējie jautājumi būs no power point slaidiem. tā kā neizklausās ļoti grūti,paldies dievam! :)
esmu priecīga, ka nedēļas nogale ir klāt. vakar laikamman nebija īpaši jauka diena, jo kaut kā nejutos labi,man sāpēja mazliet celis, svaros neko negribējās darīt un jutos tik nenormāli vāja...bet meitenes gan tika nodzenātas conditioning treniņā, viņām bija daudz jāskrien. bet man kaut vai no malas izskatījās ļoti grūti, gribējās būt ar viņām un skriet, kaut vai visas mira nost, bet man tā visa tiešām ļoti pietrūkst, un nedomājiet, ka es esmu traka :D nu jā, vakar bija tada nelāga diena....vēl aizdomājos par spēlēšanu, ka tik ilgi jāgaida un tad kad sākšu spēlēt būs pagājuši gandrīz divi gadi kopš tā normāli un nopietni esmu spēlējusi....vasarā jau spēlēju, bet tas nebija pietiekami un es nepaspēju iespēlēties, un varbū arī nesāku tā kā es varu spēlēt, pārāk daudz doomāju ka nesmu spēlējusi veselu gadu, un ka esmu daudz ko pazaudējusi, un tādas domas man traucēja, bet tagad zinu, ka tad kad sākšu spēlēt būs citādāk...nebūs vairs tādas domas! :)
šodien skola atkal bija tāda paīsa, aizgaju uz matematiku, kurā pavadīju kādas 10 min jo skolotājs uz tāfeles uzrakstīja uzdevumus, kuri jaizpilda un tie bija ļoti vienkārši, un es tos izpildīju kadās 6min :D, skolotājs teica ka varu nodot darbu un iet prom, tā kā es no klases izgaju 10min pēc stundas sākuma. pēc tam pasēdēju arā, palasīju mazliet ģeoloģiju, kas sāk izrādīties tīri interesanta, un ja visā iedziļinās tad nav nemaz tik grūta, tik jāgrib mācīties :), padzēru White Chocholate Moca, kas man te ir ļoti iegaršojusies, un tad devos uz ģeoloģiju, kas arī izrādījās paīsa, jo stunda bija domāta kā atkārtošana pirms eksāmena un 15min pēc stundas sākuma skolotāja pateica, ka tie kuri grib var doties prom ja nav nekādu jautājumu, un tā kā mēs gājām cauri quiziem un mums ir pieeja tiem jautājumiem un pareizajām atbildēm, tad izdomaju ka jādodas mājās, lai varu atpūsties pirms treniņa. Šodien mums atkal ir conditioning treniņš, un šonedēļ tādi sanāk 3 pēc kārtas, jo vakar bija, šodien ir, un rītā būs....nabaga meitenes, bet ceru ka viņas būs labā formā, jo šosezon mums ir jābūt konforences čempioniem un jātiek uz NCAA turnīru martā, man gribas gredzenu!! :D uzvarot konforenci un esot tās čempioniem dod gredzenu, un tas ir tik smuks, man ar tādu ļoti gribas :)
bet es pirms treniņa taisu savu rehabilitāciju un tad zālē jau visādus vingrinājumus! tas ir tik forši!!! :)






















No comments:

Post a Comment