Sunday, September 5, 2010

:)

Tik laba sajūta, ka ir svētdiena, bet pirmdien nav jāiet uz skolu! :) Amerikāņiem septembra pirmā pirmdiena ir darba svētki, tā vismaz pārtulkojot sanāk, un mums nav jāiet uz skolu, mums pat treniņa nav, par ko biju ļoti pārsteigta! Bet nu vēl viena diena,lai atpūstos, kas manā gad;ijumā būs mācīšanās gandrīz visas dienas garumā, jo pēcpusdienā mēs visa komanda iesim spēlēt basīti savā starpā! Man ļoti patīk šī gada komanda, ir labi spēlētāji, un arī jūtu ka būsim vairāk kā komanda, tas man ļoti patīk! Šodien vakarā ar Aneti tā tīri jauki parunājāmies ar divām komandas biedrenēm, Eriku un Vitniju (kuras uzvārds ir Hjūstone - Whitney Houston - tieši tā patās kā dziedātāja Vitnija Hjūstone). Vitnija atnāca pie mums no Kolorādo universitātes, kur viņa spēlēja kopā ar Aiju Putninu. Kad Vitnija bija Kolorādo viņai komandā bija meitenē, kuru sauca Britnija Spīrsa :D Vitnija ir ļoti jauka, man viņa patīk, Erika arī! :)
Šodien ar Aneti, Erinu (komandas biedrene no Skotijas) un vienu no mūsu mentorēm bijām uz kīno, uz 3D multenīti - Dispicable Me! Bija ļoti forša multenīte, un vēl 3D, man ļoti patika!! Vēl šodien bijām uz baseinu pasauļoties un papeldēt mazliet. Tagad vēders un seja mazliet sūrst, pa dienu bija tada sarkanīga, bet tagad jau ir labāk! :) Bet jāizbauda saulīte kamēr var, un mājās nesanāca baigi pavadīt laiku jūriņa un sauļoties tapēc tas jādara, tik žēl, ka te nav jūra! Bet saulīti tāpat var paķert arī šeit! :)
Šī nedēļas nogale bija diezgan gara, sākās piektdien un turpinās līdz pirmdienai, neticās,ka man nākamā skolas nedēļa ir tikai trīs dienas gara! :)
Vakar bija arī pirmā zēnu futbola spēle, puiši vinnēja, 31-10, bet kā pēc tam uzzināju skola pret ko viņi spēlēja bija 2. divīzijas skola, tā kā ja nebūtu uzvarējuši tad būtu diezgan drausmīgi! Komanda izskatījāslabi, patika kā spēlēja, spēle bija interesanta, un skatītāji bija diezgan daudz, man liekas ka vairāk ka 30000! Kaut uz mūsu spēlēm būtu tik daudz skatītāju!! :)
Šī nedēļas nogale bija diezgan interesanta, bet pamazām jau jāsāk gatavoties jaunajai skolas un treniņu nedēļai, šī nedēļa būs īsa, bet diezgan intensīva un varētu būt,ka arī aizņemta...skola, treniņi... :)

Es, Anete un Erina... :)

Bildes no skolas pasākuma - Minerpalooza


No comments:

Post a Comment